Dostosowania i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji.
Korekty i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji.
Pobierz Raporty Oceny Społecznej.
Dostosowania i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji.
Zobacz, gdzie znaleźć pomoc INSS w zakresie sal wielozmysłowych
Korekty i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia podczas korzystania z aplikacji.
Zobacz, gdzie znaleźć pomoc INSS w zakresie sal multisensorycznych.
Korekty i ulepszenia mające na celu zapewnienie lepszego doświadczenia podczas korzystania z aplikacji.
Nowa konsultacja Okresu członkostwa ze zniżką stowarzyszeniową lub związkową.
Korekty i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji.
Poprawki i ulepszenia zapewniające lepsze korzystanie z aplikacji.
Dostosowania i ulepszenia mające na celu zapewnienie lepszego doświadczenia podczas korzystania z aplikacji.
Korekty i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji.
Korekty i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji. Nowy dowód życia.
Korekty i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji. Nowe konsultacje dotyczące przeglądu BPC.
Korekty i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji. Nowe konsultacje dotyczące przeglądu BPC.
Korekty i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji. Oświadczenie o nowych świadczeniach.
Korekty i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji.
Korekty i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji.
Ulepszenia i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji.
Korekty i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji.
Dostosowania i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji .
Korekty i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji.
Korekty i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji.
Dostosowania Portfela i ulepszenia, aby zapewnić lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji.
Korekty i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji.
Korekty i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji.
Korekty i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji.
Korekty i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji.
Korekty i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji.
Korekty i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji.
Korekty i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji.
Dostosowania i ulepszenia mające na celu zapewnienie lepszego doświadczenia w korzystaniu z aplikacji.
Korekty i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji.
Dostosowania i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji.
Dostosowania i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji.
Korekty i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji.
Dostosowania i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia podczas korzystania z aplikacji.
Dostosowania i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia podczas korzystania z aplikacji.
Dostosowania i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia z korzystania z aplikacji.
Dostosowania i ulepszenia zapewniające lepsze wrażenia podczas korzystania z aplikacji.
Ajustes e melhorias para oferecer uma melhor experiência de uso do aplicativo.
Ajustes e melhorias para oferecer uma melhor experiência de uso do aplicativo.
Ajustes e melhorias para oferecer uma melhor experiência de uso do aplicativo.
Ajustes e melhorias para oferecer uma melhor experiência de uso do aplicativo.
Novo Certificado da Pessoa com Deficiência para beneficiários com Benefício de Prestação Continuada - BPC (Lei nr 8.742/1993) lub Aposentadoria da Pessoa com Deficiência (Lei Complementar nr 142/2013).
Disponibilização do calendário de pagamento de benefícios 2021.
- Ajustes no fluxo do Prova de Vida Digital;
- Ajustes no Resultado de Benefício por Incapacidade;
- Validação da conta gov.br à partir do Meu INSS através de SMS.
- Ajuste no fluxo do serviço Prova de Vida.
- Ajustes no fluxo de requerimentos de BI com atestado
- Correções de falhas.
- Destaque para o serviço Validação Facultativo Baixa Renda
- Correções de erros.
Nesta versão estamos disponibilizando:
- Evolução no Simulador de Aposentadoria;
- Emissão da Declaração de Atividade;
- Remarcação de perícia;
- Correção de erros e melhorias.
Correção da reabertura stopniowe das Agencji zrobić INSS
Realize sua prova de vida sem sair de casa, de forma segura, prática e confiável. Comprove vida através do uso da biometria facial, previamente cadastrada no TSE e no DENATRAN.
Resolva as exigências dos seus requerimentos sem sair de casa anexando os documentos requireários direto na tela da solicitação.
Poprawki Conheça a Helô, pomoc wirtualna para tirar dúvidas sobre serviços oferecidos pelo INSS
Conheça a Helô, asystent wirtualny para tirar dúvidas sobre serviços oferecidos pelo INSS